fredag 23 januari 2009

Gå i ide????


Jag känner det som om jag gått i ide,bara sover,sover och sover men det är väl det som behövs för att bli frisk från detta ettriga virus...

Jag orkade aldrig in till stan igår utan tog mig med nöd och näppe till Thuns och där hittade jag faktiskt några födelsedagspresenter till lillskrutt och så får jag ta det andra när jag är piggare.

Inatt så har jag hostat så jag trodde jag skulle väcka hela huset,men han jag delar säng med sover ju även om man släpper en bomb(men om barnen skulle gneka lite i sitt rum DÅ skulle han vakna:O)

Nu är Moa i skolan och Ellen sitter i soffan och tittar på Pippi Långstrump och jag ska joina henne och läsa UNT och kanske stänga ögonen en stund,men det brukar vara lättare sagt än gjort med Ellen hemma,så det får välan vänta tills ikväll...


Ha en bra dag var än ni befinner er/Kram
Ps.Det är Ellen som är Pippi,söt va:O)

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Å jag som trodde att det var du...Tur att du skrev att det var Ellen...
Tror att jag oxå har drabbats av nåt slags virus, eller så är det nån slags urladdning. Jag är urtrött och sover så fort jag får chansen...Hinner inte hämta kraft innan nästa utmaning. Ny begravning...:(
Men jag tror att det måste vända snart så det kan ju bara bli bättre, eller hur?
Hoppas att ni får en bra helg och att ni piggnar på er. Kramis till dig, Du är bäst!