lördag 24 januari 2009

Jag lever ihop med ett monster:O)


Ja,idag så vart det då bekräftat.....jag lever ihop med ett monster,ett SEMELMONSTER!!!!

Anders var och storhandlade och kom hem med semlor och jag åt en ½ semla och Moa likaså och Ellen åt sitt lock sedan så mumsade glatt semelmonstret i sig resten,men han är ju söt:O)

Idag så skulle vi då ha varit på Matildas dop i Mariakyrkan i Sigtuna,men min förkylning tillät inte detta och att åka och smitta ner en hel massa människor,NEJ TACK!!!
Blir bara så ledsen att missa det,hon är mig ju så kär det lilla pyret:O)
Våran doppresent som inte är ngt i tenn får överlämnas senare,måste få lite Matildagos snart,så det blir nog en resa till Sigtuna inom kort....

Ikväll så blir det körslaget och Moa har ju haft nedräkning nu inågra dagar,så det blir spännande.

Sedan så vankas det ju en bebis nu i februari och sedan så kommer ju Jennys bebis i April så jag kommer ju att få gosa en del med bebisar och det är ju alltid roligt.

Satt imorse och kollade på kort på Ellen som nudå fyller 4 år och hon var ett penntroll när hon föddes med korpsvart hår som spretade åt alla håll och sedan så var hon ju en stor tjej på 4760 gram och 55 cm,så hon var ju stadig när hon föddes,det var nästan så hon lyfte huvudet på förlossningen och sa:Nu är jag här mamma och pappa:O)

Anders håller på att städa och kommer nu in i datarummet med dammsugaren så det är bäst att jag flyr....

Hasta La Vista vänner!!!

Inga kommentarer: