tisdag 20 januari 2009

Tisdag med ett jäkla vägföre....


Usch ja vilket före det är på vägarna idag,inge roligt alls....

Annars så har det varit en vanlig dag på jobbet som avslutades med att jag glömde mina nycklar i dörren till kapprummet,så när jag kommer hem så är jag utelåst:O(

Moa och jag sitter med matteläxan(den är klar nu) och nu så övas den på att finslipa de små bokstäverna,det är roligt att se vad hon utvecklas och hon tycker att det är sååååååååååå roligt.

Jag skulle ju ner till Arvika på Torsag men Anders har förbjudit mig att åka i detta väder och väglag så jag får skjuta på det till nästa fredag och lördag och dessutom så börjar jag att bli sjuk.

Bakterierna riktigt flödar på jobbet och jag med mitt läskpapper och immunförsvaret är bortrest,så är det klart att JAG ska hittas av skiten.
NU så ska jag ta och gosa lite med Moa och sedan slå huvudet i kudden för att fixa lite arbetskraft till jobbet imorgon,det är ju planeringsdag imorgon....


Kramelikram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Det ser mysigt ut med ettans mattebok.Nu för tiden får jag inte hjälpa till med läxor.(jag kanske inte skulle klara det heller)
Kram P

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej vännen!
Det är trist med alla sjukaor som går nu...Vi är hemma idag (å igår) men jag hoppas att det inte blir så långvarigt.
Kramen till er.