söndag 18 januari 2009

Söndag,är det vilodag?????

Ja,det är ju Söndag idag och enligt gammalt så är ju det en VILODAG!!!!
Är det så i Edinge???

NEJ!!!!!!!!!

Vi kör på vardag som söndag och imorse så var jag på gymmet klockan 08.30 och körde så svetten rann,men jisses vad skönt det var och nu så har Helena och jag satt ett"hemligt"mål,så nu är vi taggade:O)
Sedan hem och ha mysfrukost med resten av familjen som masat sig upp när jag kom hem och nu så är Tuva här och leker med Moa och Ellen har åkt till sin kompis Martin och leker där(ni vet han med månraketen:O)
Tvätthögen kallar på mig idag och jag ska snart ta itu med den och tvättmaskinen snurrar för högtryck,lite städ på övervåningen gjorde jag samtidigt som jag skulle duscha(herregud,man är väl kvinna) och Anders håller på med hökunder,spiskunder och ska även tvätta min bil(TACK),så söndagen lär ju gå snabbt......
Igårkväll så var det SKANDAL i körslaget,Wells åkte ur och det är FEL,FEL,FEL!!!!!
Moa är glad för hennes körer är ju kvar och om sanningen ska fram så var ALLA skitbra igår,så Wells lämnade med flaggan itopp!!!!
Nu är barnen hungriga så det är dags för lunch....


Kramelikram

2 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Här är det släktkalas som gäller för hela slanten. Så jag har bakat på morgonen/f.m.
(Varför är man aldrig ute i god tid??) och dammsugit.
Så vilodag - nej, inte direkt.
Onsdagar, när jag är ledig, är vilodagar för mig. Nästan iallafall.
Men det ska bli kul att träffa familjen. Det är det alltid.
Kram och ha en skön söndag...

Anonym sa...

JAA det var skandal att WELLS åkte!!

Men det klrt honom har jag ju alltid gillat!!

Men jag har ju även alltid gillat Magnus Carlsson