fredag 30 januari 2009

En värktablett,tack!!!!

Just nu så kankse jag skulle skjutsa mig själv till psykakuten,för nu håller jag allvarligt på att bryta ihop:O(
Tandläkaren som jag har var sjuk,men min ordinarie tandläkare som egentligen inte jobbar med patienter nu(arbetsskada)förbarmasde sig över mig och dom spolade rent osv,men inget penicillin!!!
Har förhållningsorder över helgen och kommer nog ev att behöva besöka dom på Måndag.....
Hela jäkla högersidan,ögat är rött,örat igensvullet,käkbenet värker och allt är bara ömt,trött som en tok och som sagt så är humöret inte på topp....
Jag vill bara få vara frisk och inte känna att de tre dagar jag jobbar gör att jag måste vila de andra dagarna på veckan,jag är faktiskt bara 35 år och vill få känna att jag orkar....
Nu får ni andra kankse fira med ett gott glas vin till maten,jag tar en citodon och vatten,JIHAAA det är helg!!!!

Kramen till er och Tack Rose-Marie för hjälpen idag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Din Skruttgumma!
Nu låter det inte roligt alls för dig. Varför i hela friden skriver de inte ut antibiotika? Blev det en akut rensning utan A.B?
Se till att du är smärtlindrad i allafall....
Jag håller alla tummar i världen för att det ska ordna sig för dig!
BamseKram från S.