onsdag 14 januari 2009

Tänk att få vakna......


Idag på jobbet så har jag faktiskt tänkt den tanken många gånger,jag tycker jobbet suger just nu!!!!

Vart tog mitt positiva tänkande vägen????

Jag har ju bara varit tillbaka på jobbet i några veckor,men det är inge roligt just nu!!!

Otroligt mkt negativt och alla är vi trötta och tillslut så kan man faktiskt inte rå för att man tar åt sig av allt neggo som man får kastat på sig från alla olika håll ungefär varje dag.....
Jag har tänkt på mina underbara massagekunder som kommer och blir glad när dom ser mig(även om dom skriker ibland:O),dom är tacksamma för mitt arbete,jag får så otroligt mkt tillbaka dom timmarna som jag jobbar då och det är sååååååååååååååååååå underbart!!!!!!

Jag vet ju att de människor jag möter är sjuka,men vi är oxå människor och inte några okänsliga,plåtmännsikor som bara och alltid kan skaka av sig all negativ"skit"vi får ta.
SÅ nu kändes det kanske en aning lättare....

Har sjuk Ellen hemma och idag så har Anders VAB då jag hade en hel del patienter inbokade och dom var iallafall glada att se mig,men imorgon och på Fredag så är det jag och skruttan hemma.
Hon är verkligen tussig med feber och sover mest och är sådär närkontaktig som bara sjuka små barn kan vara och det är faktiskt mysigt(inte att hon är sjuk)....

Moa är det full fart på och hon älskar att skolan är igång och hon blir skitarg när man hämtar på fritids för hon vill minsann inte åka hem,så det är ingen ide att hämta tidigare!!!!!!!!

Mitt huvud är bättre men det ställer verkligen till det imitt liv och det är hemskt när man känner att man någonstans lär sig att leva med "lite huvudvärk"varje dag och sedan när så anfallen kommer,det är då jag reagerar....men det är kanske så mitt liv kommer att se ut:O(
NU så ska jag ringa min träningskompis och ställa in träningen imorgon då jag har sjukt barn,kan ju inte gärna dra henne till gymmet,SUCK....Jag VILL träna!!!!!


Kram till er alla

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Men du ...vad är du för en lattjo liten pryl...Kolla in den på Youtube och sen känns det lite bättre.
Kanske inte...
Det är inget roligt när man bara blir överöst av negativa vibbar. Jag vet, jag är proffs i det ämnet *blink, blink*
Skulle önska att jag kunde kasta mig på tåget och boka in mig på en liten behandling, för då skulle du ju få dig ett gott skratt. Lagomt lätt överviktig, lagomt stickiga ben och stel i musklerna som en gråsugga. ( i dubbel bemärkelse). Tänk vad kul vi skulle ha...Kram kram