fredag 23 januari 2009

Herregud vad barn pratar,fast det är så härligt:O)


Mina öron värker efter en middag med mina två pratkvarnar.

Dom ska i munnen på varandra berätta om alla saker som hänt idag och sedan som hänt överhuvudtaget och så fortsätter det.

Anders och jag försöker att lära våra barn att inte avbryta andra människor när dom pratar eftersom dom vill att ANDRA ska lyssna på dom,tycker att det är viktigt!!!

Så jag kan lova att det blir många VÄNTA på din tur,men dom är duktiga!!!!

Vi har en HUSGUD i våran familj och han heter MARTIN och är nyss fyllda 5 år och jag lovar att han kan ALLTING!!!!!
Martin dricker blod,martin är ensam hemma,martin tänder ljus och äter sedan upp tändstickan,Martin kan räkna,martin kan läsa,martin säger att plättar är godare än pannkaka,ja det är faktiskt så att allt Martin säger är rätt enligt min dotter Ellen:O)

Moa har idag blött näsblod och berättade glatt att det var efter att hon brottats med killarna på rasten,det är min flicka det!!!!!!

Ikväll så blir det väl att zappa mellan Lets Dance och På spåret och sedan så somnar jag väl i soffan,förkylningen är lite bättre men det är en bit kvar så sova är nog den enda rätta medicinen.....

Ha en trevlig Fredagskväll.....


Kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha...jaa du... Martin är duktig han som kan....gulligt!!!

Själv åt vi taccos och nu är det godis som gäller!!

Nu börjar Let´s Dance...

Vi hörs & krya på dig!!

Kramar i massor....

//Bellamamma