tisdag 16 december 2008

Japp,en dag närmare jul......


Japp,då har då en dag till nått sitt slut och jag är oxå slut:O)

Varit på kalas IGEN och nu är jag trött och huvudet värker faktiskt ganska rejält,men snart så ska jag dejta sängen....

JANNEZ kommer att delta i finalen av dansbandskampen och för er som då inte läst det förut så är det ett dansband från hemtrakterna som jag har sååååååååååååååååååååååå många roliga minnnen till,så dom har självklart ALLA
mina röster:O)
Haft främmande nu i kväll och en liten hundvalp som heter Milo har varit här och snusat och busat,jhan är så söt så....
Det såg så roligt ut när han hungrigt gav sig på resterna i Suddens hundkopp och han hade nog kunnat bada i Suddens vattenkopp,han är ju så liten och Sudden är så stor:O)

Japp,dagen har varit bra och jag fattar bara inte att det snart är jul och att på fredag så kommer pappa och sedan syrran med gäng och då är det full rulle....KUL!
På torsdag så ska jag ju till tandläkaren och fortsätta min behandling,jag gruvar mig faktiskt en hel del men jag lovar att det är värt ALLT bara allt släpper,så håll tummen för mig,snälla ni!!!!

Nu ska jag sussa.

Kramelikram

Inga kommentarer: