fredag 26 december 2008

Mer sjuka.....

Japp,dagen har förlöpt med sova,sova och sedan på em ett besök på Närakuten i Uppsala.
Lillskruttan har en urinvägsinfektion misstänkte jag och därför så ringde jag in och vi fick åka på Drop In och tänkte att vi är väl hemma vid midnatt,men jag är IMPONERAD!!!
PÅ 30 minuter så hade vi tagit prov,och tom fått träffa läkaren,dom tog oss före och jag är dom evigt tacksammma och sa även detta till dom.Det var överfullt med sjuklingar men idag så kan man lugnt säga att vården FUNGERADE!!!!!!
Så nu är det penicillin i en vecka och sen så ska väl allt vara bra.
Annars så målar Anders och pappa i garaget och det blir så fint,pappa är en hejare på att måla och anders är tacksam att få så mkt hjälp,det är han inte bortskämd med direkt!!!!
Nu ska jag krypa ner i soffan igen och gosa lite med barnen,så vi höres imorgon.

KRAM

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej vännen!
Ja vad är en jul om inte massa sjukor drar in...Det är alltid nån som ska bli sjuk. Hoppas att gumman snart piggnar på sig.
Ser ut som om eran jul varit jättemysig.
Jag tycker att det är ganska skönt när helgen når mot sitt slut, vet inte vad det är för fel på mig :OI
Ska titta vidare i bloggvärlden nu. Dåligt med inlägg från min sida, har inte haft nån lust...hoppas att jag rycker upp mig snart. Kram kram