onsdag 3 december 2008

VILKEN NATT!!!!!!


Inatt så har det inte varit så roligt för vår Moa,klockan 01.30 så vaknade vi av att hon gråtandes satt och ropade efter oss och det vart alvedon och lite annat och sedan så trodde vi att stormen lagt sig men efter ca 20 minuter så vart det bara värre och hon fick svårt att andas och hade jättemkt slem som inte ville komma upp och hon hade jätteont och bara grät,båda av att hon var rädd och att det gjorde ont.

Det kom som i attacker,vart som kramper så Moa och jag flyttade ner till nedervåningen och det var många anfall innan det la sig och hon kunde somna till vid 04.45 men jag kunde inte somna för jag låg bara och lyssnade på att hon andades,så nu är jag som iett töcken.....

Ska ju till Enköping på Datortomografi i dag och Anders är då hemma och VAB med Moa,så bilresan till Enköping blir inge rolig idag,får ha mkt kalluft och musik att sjunga till så jag inte somnar vid ratten!!!

Ha en bra dag,nu ska jag återvända till soffan och pyssla om Moa litegrann.


KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krama Moa från oss!!!

Lilla gumman!!!

//Bellamamma

Anonym sa...

Hej!
Hoppas det är bättre med Moa idag och att hela famljen får sova i natt.
Kram P