lördag 8 november 2008

Ellen har varit på kalas







Ja,idag Lördag är då den stora DAGEN då Ellen ska få gå på sitt första kalas.
Hon gjorde sig så fin i klänning,halsband,spray i håret var hon tvungen att ha(för det har ju mamma när hon gör sig fin:o),lite glitter och sedan så for min lillsötnos iväg...
Kom hem sedan och sken som en sol och hade haft det så roligt tillsammans med sina kompisar och kände sig SÅ stor att hon fått vara på ett alldeles eget kalas och det var alldeles,alldeles UNDERBART!!!!!!!
Moa har sin kompis Bella här hemma och leker och Rose-Marie var in på en fika och levererade lite julsaker som jag beställt från jotex och andra små julklappar som vi betällt gemensamt och jag kan bara säga att nu LÄNGTAR jag tills jag får börja julpynta......
Nej,nu ska jag nog börja lite smått med middagen och sedan så blir det faktiskt Dansbandskampen på Tv ikväll,antar att jag kommer att somna i soffan(känns så)..


Kramelikram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Va fin Ellen va, va spännande att få gå på kalas själv.Då är man stor....Kram P

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad spännande att gå på kalas.. hm du skriver att du längtar till julen, önskar att jag kände likadant. känner bara hur garnnystanet växer å växer ju närmare vi kommer. Men advent är ju jättemysig. Hoppas att din helg har varit bra. Min har varit det. Var faktiskt till stan igår em med ngr jobbarkompisar och spelade bowling å åt på en indisk resturang. Rekord va? måste bara kommentera att jag var chaffis men ändock. Ha det gott. Kram