lördag 29 november 2008

HURRA,HURRA,HURRA




Yes,I`m happy:o)


Johan åkte ur IDOL igår och det var verkligen på tiden tycker jag...
Igår så var ju KEVIN helt outstanding,så jäkla bra så jag fick gåshud och Robin var kanonbra oxå så jag slängde iväg några röster på honom ,bara för att motverka lite av Johans alla fjortisar..
Jag hoppas att KEVIN vinner alltihopa,men vem ska han möta i finalen???
Vad tycker ni??????

Idag Lördag så blir det STÄDNING i Edinge huset,övervåningen är klar och nedervåningen ser ut som ett bombnedslag,men i eftermiddag så ska det vaar fint och det ska hängas upp julgardiner,stakar,stjärnor och jag ställer ju fram alla tomtar oxå nu i advent.
Jag började med det för några år sedan då det är NU som jag vill ha jul,mysigt med alla tomtar osv, efter nyår då vill jag bara ta bort alltihopa och få vårkänslor så därför åker allt upp tidigt så vi hinner njuta riktigt ordentligt:o)

Det regnar lite fint nu på morgonen så den kopiösa mängden snö som vi fick under måndagen-tisdagen är snart borta:o(

Kramelkram,nu ska jag till och göra frukost så det är klart när alla vaknar,dom sover faktiskt fortfarande mina småtroll och förresten så sover det stora trollet oxå.o)


Ps.vilka patetiska fans Johan har,hon var ju totlat hysterisk...Jag har aldrig sett ngt liknande!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa du, han är lite speciell Johan... MEN min favorit är kvar!!!

ÅÅÅHHH jag bara sjunker i fåtöljen när han sjunger...!!!!!!

Jaa du vet ju vem jag menar...!!

//Bellamamma

Susannes Smultronställe sa...

Ha ha ha.... ja jag och Ingrid bara satt och gapade av chock när vi såg den något hysteriska 13-åring! Sen dök Ingrid ner i filten och höll på att skämmas ihjäl!!

Är också glad att Johan åkte.
Vi ska på finalen i Globen om 2 veckor och då vill jag självklart se Kevin där (eftersom han kommer vinna alltihopa) och Robin (tror jag efter den här omgången). Strunt samma förresten eftersom ändå Kevin vinner hela tjottaballongen, för att citera Luuk.