torsdag 20 november 2008

Oh,vad jag älskar mina barn!!!!!


Ja,det är väl ingen nyhet att jag älskar mina barn:o)

Men ibland så kan det bara slå mig att vad lycklig jag ska vara över mina små fina flickor,tänk att få lyckan att bli mamma,det är så lätt att man bara forcerar genom vardagen och gör ALLA måsten som man har och att få vardagen att fungera så man "glömmer lite"bort hur bra det faktiskt är:o)

Igårkväll så tog jag mig iväg för att träffa jobbarkompisarna och avtacka Synve och det var jättetrevligt,jag saknar dom och jag saknar detta med att faktiskt få ha en vardag ,det är faktiskt LIVSKVALITE att få ha just det!!!
Så har jag inte tänkt innan jag vart sjuk och har gått härhemma,men det är faktiskt en otrolig viktig del i mitt liv,så jag VILL ha lite livskvalite TACK!!!!

Neurologen ringde igår och jag måste bara säga att han är DEN bäste doktor jag träffat,han är så lugn,trygg och kunnig så jag blir så trygg med det han säger och känner att jag litar på hans kompetens och det är länge sedan det kändes så med en doktor faktiskt!!!
Har blivit lite bränd denna gången:o(
Jag fick ställa en massa frågor och för att göra en sammanfattning.

1.Skallrtg,ska han skynda på!!

2.Ska få en ny medicin som ska om den fungerar kunna ge resultat på några dagar(gud,vad jag hoppas).Den verkar antiinflammatoriskt och använd även vid ledgångsreumatism osv.

3:Det är en huvudvärk som är närbesläktad med Hortons huvudvärk och det som hände är att blodkärlen vidgas och trycker på Trigemusnerven(tror jag att han sa iallafall)och att det är därför som det gör så fasligt ont!!!!

Jag hoppas iallafall attt det nu inom en snar framtid kommer att ge sig,annars så gör jag som björnen,GÅR I IDE!!!!!!!

Idag så ska jag till min zonterapeut och sedan i em så är det fritidsfika,så jag och Ellen ska tillsammans hämta Moa och fika lite,MUMS!!!!


Ha en bra Torsdag!!

5 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Hoppas medicinen du ska få hjälper. Fruktansvärt att gå omkring med ständig värk!

Blir så glad när jag läser om dina flickor och tacksamheten man/du känner över dom. Ibland slår det mig också, som en riktig knockout, hur oerhört tacksam jag är över mina fina barn och mitt liv. Kunde inte blivit bättre!! Då får man buga sig ödmjukt för att livet varit snällt mot en....
Kram från Sus

Anonym sa...

tack så mycket, lite piggare idag.. Ja men visst är hon alldeles underbart söt min lilla going :) Hoppas att det blir bättre med dig snart, inge roligt att läsa att du inte mår nå bra.. :( Och att det finns nån lösning på det hela.. Hälsa familjen så mkt från lillkusin. Kram

Anonym sa...

Hej!

BRA att du ÄNTLIGEN får medicin och jag tror du fått tag på en RIKTIG dr!! Hihi!!

Nu ska jag vila för jag orkar inget och så är det matdags.

Fin bild förresten!! Hihi!!Visst är hon söt när hon vickar på fingret??!!

Kram // Bellamamma

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Det låter ju riktigt lovande...en bra doktor. Må så gott, finns hemma imorg om du vill surra. Kramis

Anonym sa...

Hej!
Håller tummarna att medicinen kommer att fungera.kram P