söndag 2 november 2008

Vilken vacker höstdag.....


Imorse när jag vaknade så var det kallt och hurrigt,skönt att vara inne då:o)
Men när man tittar ut över det gnistrande gräsmattorna som är vita av frost så är det ju såååååååå vackert,så jag hoppas att vi i år kan få en fin vinter från December till Mars med mkt snö och en 10 grader kallt,skulle vara helt perfekt tycker jag.
Jag har ju de senaste åren inte haft ngn direkt julkänsla då man pyntar och gör fint och ute så är det GRÖNA GRÄSMATTOR!!!
Hallo,jag är tjejen från Jämtland som är van vid SNÖ och kyla och på JULEN så hör det till att det är snö och vitt,jag tycker att det är halva grejen:o)

Idag så har jag inte gjort speciellt mkt då denna dagen är en dålig dag,ska nu snart lägga mig i soffan för atts om huvudvärken kan släppa och imorgon så ska jag ringa NEUROLOGEN och se om jag kommit någonstans i kön,dom är nog skitless på mig vid det här laget men det skiter faktiskt jag i för JAG är oxå less!!!
Jag vill LEVA MITT LIV och jobba,träna,känna mig pigg,känna att jag orkar...Nu är jag mera tyst och försöker att göra saker och får ont efteråt,herregud jag måste ju annars så blir jag ju tokig på kuppen oxå och det skulle ju vara tråkigt:o(

Nej,nu ska jag joina barnen och morfar i soffan,dom ser Bolibompa....

Kram till er allihopa

Inga kommentarer: