onsdag 5 november 2008

Sex and the City


Ja,igårkväll så såg jag då filmen Sex and the city!!!
Jag ha ju sett serien(inte fanatiskt utan då jag haft chansen) och jag tyckte filmen var bra och precis i den nivån som jag trodde:o)
Dom är ju härliga personligheter och inte ett dugg blyga ang ämnet sex,förutom Charlotte då naturligtvis...FNISS!!!!!

Annars så var det full rulle i garaget då Putte var och slipade och spacklade badrumsgolvet,idag Onsdag så kommer han att lägga mattan och imorgon så fixar han väggarna och sedan så är det Mats som ska komma och fixa rörmokeriet och VOILA så hade vi ett badrum....

Annars så pratade jag med min underbart goa jobbarkompis Susanne,jag tycker så mkt om henne,lätt att prata med och dessutom så är vi ganska lika,så vi snackade nog bort en timme tror jag och det är alltid kul...

Jag är nu sjukskriven tom 4/12 och går i väntan på neuro som ni alla vet och om några veckor ska min husläkare ta REMA prover(reumatiska prover)för att se om det är ngt åt det hållet .'

NU är klockan halv elva på Onsdagsfm och jag och min kompis Helena har bestämt lunchdate vid halv tolv,så jag masade mig upp ur sängen och har gjort mig lite presentabel...Ha,ha.

Det är förövrigt ett UNDERBART väder ute och jag ska nog försöka att njuta lite av det idag,solen ger ju ENERGI!!!!!!


Kamelikram oh förresten idag så är det 7 veckor till julafton!!!!!!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Det låter som en bra dag idag =)
Jag vill också se den filmen, och en dag ska jag det =)
Ha en fortsatt fin dag.
Kram.