lördag 29 november 2008

Nu är det adventsfint i Öster Edinge




Ja,nu är det väl endast jag som inte är adventsfin:o)....
Städat hela dagen,tvättat fönster,strykit och hängt upp alla gardiner och även hunnit med stakar och stjärnor och några tomtar,resten kommer imorgon.
Det är ju så roligt med barn i huset,dom är så underbara med sina glada tillrop om att OOOOOOOOOOOOOH vad fint och kolla in där och titta här och det ger en mer energi till att göra klart allt.
Jag tycker ju att det är lika roligt som barnen och att se deras glädje och höra alla funderingar om julen och tomten det är så mysigt....
Mitt huvud tycker jag väl har varit lite bättre,men det kommer attacker då jag bara håller andan och hoppas att det snart är över,men jag måste väl låta tiden gå lite,men jag vill börja jobba snart.
Ikväll är det Anders som står för maten så det blir HÄMTMAT,men det kan ju faktiskt vara gott ibland och sedan ett glas rött till så blir allt bra.....


Kram kram
Ps.sätter in två kort från vårat besök på TOMTELAND....Ho,ho

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Va mysigt det låter med små förväntansfulla barn som gläds åt julen.Jag har också fixat lite idag.Ska snart börja fixa middag, mr L kommer hit och käkar så det blir nog lite vin till skulle jag tro. Kram P

Anonym sa...

Vad mysigt det ska vara hos dig nu. Skulle vilja vara där
med dig. Skulle egentligen iväg till stan å handla julklappar idag men det "sket" sig (som vanligt) :o( med barnvakten som var dubbelbokad igen. Tar det sen. Kramen till er.