fredag 7 november 2008

Jag har blivit utmanad!!!

Jaha,då har man blivit utmanad att skriva sju saker om sig självigen)som ingen vet om....Hmmm...

1.Har delat rum med Niklas Strömstedt,Orup och Anders Glenmark(den ni:o)

2.Åkt på rumpan nerför hela World Cup backen i Åre tillsammans med tre andra helt galna tjejer.
Vi hade varit på bartömning och fick ingen skjuts,så då fixade vi det själva...Vart filmade!!!

3.Det var Anders som tog med en symaskin in i vårat äktenskap....

4.Har kört pistmaskin....

5.Hatar surströmming!!

6.En jäkel på att steka pannkaka(nu skrattar min pappa)...

7.Älskar verkligen min famil och är så lycklig över att jag har dom(det visste ni redan).

Gud,jag orkade verkligen inte med detta att länka,så jag utmanar::

-Camilla
-Malin
-Syrran
-Kicki
-Carina Faxen
-Pia
-Susanne Jernstedt
Sedan så FÅR alla utmaningen om ni vill....

Kramelikram

1 kommentar:

Elisabeth sa...

säg åt din syrra att skaffa sig en blogg ;)