måndag 3 november 2008

Måndag,måndag,måndag....


Jaha,så är då denna måndagen snart slut....

Idag så har pappa åkt hem och inatt så får han då sova i sin egen säng och inte i våran bäddsoffa(sov gott pappa:o)

Barnen har börjat i skola resp dagmamma igen och dom tyckte det var så kul att träffa alla kompisar igen,men Ellen var helt slut när jag hämtade henne idag,hon bara grät och grät av total utmattning....Hon somnade på en sekund ikväll:o)

Moa är nu på 4 H och ikväll så har ledarna gjort en snitslad reflexbana,så dom har haft ficklampor och haft så kul....'Idag så har lappar med julledigheter och annat börja att trilla in och det känns att vi nu börjar att närma oss advent med stormsteg,det ska bli så mysigt!!!!!

Jag ringde neurologen imorse och jag har INTE blivit registrerad än,så GUD VET NÄR JAG FÅR KOMMA!!!!!

SJUKVÅRDEN SUGER!!!!!!!

En liten speciell kram till Pia,tack för samtalet igår,det värmde....
Nu ska jag invänta Moa och natta henne och sedan så blir det Cityakuten ,där skulle man vara patient så vart det lite action :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Har varit på ikea och elgiganten idag.Har köpt en julklapp eller kanske födelsedagspresent åt storpojken.Ett kastrullset, han kommer att jubla av lycka när han får det.
Va kul det lät med 4H, jag vill ock
så gå i skogen med ficklampa.....
Ska vi bombhota sjukvården? Fast det är kanske dumt då dröjer det väl ännu längre.Kram på dig.Pw