fredag 28 november 2008

Jag har blivit utmanad......

3 Saker jag skäms över:

*Mina otroligt fula Adidasbyxor som jag just nu har på mig,men jag vägrar slänga dom för dom är såååååååååååååååååå sköna!!!

*Min tvätthög

*Våran Mercedes som jag hatar över allt annat........


3 Saker som jag är stolt över:

*Min familj

*Mitt hem

*Gud,vad detta låter skrytigt då,men håll ier!!!
Jag är stolt över mig själv ibland oxå!!!!!


3 saker jag vill göra 2009

*Öppna eget med massagen

*Resa med familjen

*Att hjälpa min pappa att flytta hit,men det kommer nog aldrig att inträffa har jag just insett:o(


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

*Greklandsresan med familjen,det var verkligen mysigt!!!!

*Stunder tillsammans med våran kompis Tobbe,både jobbiga och roliga

*Anders 40 års kalas:o)


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

*MIN FAMILJ!!!!!!

*Bilen

*Telefonen(både fast och mobil)


3 personer jag( avundas:)

*Syrran(hon har sån otrolig motivation när hon tar tag i saker)

*John Edwards(ett medium som jag följer på Tv,tänk att få ha den gåvan:o)

*Alla friska människor(för tillfället:o)


3 personer som jag utmanar att göra likadant:

*Camilla(bröderna Bus)

*Malin

*Susanne

Kom igen nu tjejer och anta utmaningen.....

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Utmaningen är antagen. ska fixa den lite senare. Kramis