fredag 21 november 2008

VILKEN UNDERBART VACKER DAG!!!!!







Nackdelen dock när solen skiner på detta underbara sätt som den gjort idag är att man ser ALLT damm och då menar jag verkligen ALLT damm!!!!
Jag dammsuger ganska ofta eftersom vi har hund och jag är inte pedant,men jag vill ha det någorlunda snyggt:o),men idag så tror jag att halva Suddens päls låg under soffbordet och den andra halvan låg vid dörren,så nu när klockan är ca 14.00 och solen börjar att ge sig,så blev mitt hem genast mkt finare...så nu kanske jag väntar med dammsugningen tills imorgon:o)

Barnen leker med pulkor,stjärtlappar och annat dom kommer åt och Sudden rullar sig för fullt ute i snön,så mina tre barn är lika glada över den lilla snö vi fått.
Ikväll så ska Moa på kalas och vi andra ska väl mysa och zappa mellan kanalerna men lär väl hamna med Idol(ikväll måste Johan åka )...
Har precis talat med pappa på telefon och nere i kungshamn så sken solen faktiskt oxå efter allt regnande och stormande som dom haft
Nu ska jag och kottarna äta lite lusselängd och dricka lite glögg/saft och mysa lite(man kan ju börja med lite förmys:o).

Kram och en fortsatt trevlig Fredag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mosters sötskruttar!! Saknar er! Puss & kram

Elisabeth sa...

Därför jag gillar kvällar...:-D Då syns inte fläckarna på fönstren så väl...