söndag 30 november 2008

Vilken mysig dag.....


Nu är tom tomtarna uppe och det är sååååååååå mysigt,båda barnen är helt saliga:o)

Idag så har Helena och hennes barn varit förbi en sväng och sedan gjorde vi sällskap på Thuns och kollade in de få stånd som fanns utanför och sedan så bara det av in på THUNS och shoppade lite ,bra att ha med sig maken ibland(FNISS).

Barnen köpte en varsin adventstomte och en dörrkrans till farfar och farmor,sedan så köpte vi med oss fika och for dit och våldgästade ett tag.
Nu sitter barnen i badkaret och badar och lever rulle och jag har precis tagit två huvudvärkstabletter och ska laga lite middag,det blir inget långkok direkt idag :o),huvudsaken är att det är mat......

Dåligt med kommentarer på denna blogg tycker jag med tanke på alla som läser,är såååååååååååååååå roligt att få lite ord då och då.....:O)
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

en lite kommentar iaf från mig. Jag har tänkt på utmaningen, har inte tittat på datorn idag. Lovar att fixa den...kansj´ke ikväll om du har riktigt tur. Har varit på kalas till Sporrsjön idag och sen var det ju Julskyltning. Ses sen kram

Anonym sa...

låter mysig det ni gjort!! Jag har själv haft en massa att göra!! Igår var det fullt ös för nu böörjar det röra på sig ute i affären med. Kul att få komma igång med det!! Jaa du vet ju som håller på med ditt masagerum!!!

Syns imorgon!!

God natt och sov gott!!

//Kram Bellamamma

Susannes Smultronställe sa...

Ska göra utmaningen så småningom. Det har varit fullt upp här hemma med mycket på jobbet och så den jäkla renoveringen här hemma.
Känns som om det är mer än full fart just nu.