torsdag 27 november 2008

Idag så har det julhandlats lite.....


Idag Torsdag så har jag hunnit med en hel del ärenden,känns skönt.o)

Har varit til zonterapeuten,varit till Gränby och handlat lite julklappar och även julhandlat på systemet,så nu är det klart:o)
Jösses,vad stort det är på Gränby nu ,det kommer att bli sååååååå roligt när det är helt klart.....

IKEA fick oxå ett besök och jag kom därifrån med två gigantiska kassar,så Kamprad fick in ngn krona till idag(FNISS).

Sedan så är det så att igår så ringde neurologen och jag grät floder så stackarn grät väl nästan han oxå....,men när jag lagt på så ringde käkkrirurgen upp och meddelade datortomografin på överkäken och den visade på en klar infektion i en tandrot i HÖGER överkäke!!!!!
Frågade om min huvudvärk kunde bero på detta och han sa att det kan vara troligt då detta legat och grott ett långt tag,men kan inte lova ngt!!!
Fick tid hos min tandläkare i går och då påbörjades en mindra rolig behandling(rotfyllning)hon karvade på bra och jag lovar att det känns som om hon rotfyllt halva hjärnan!!!!

Idag så ringde då min nya vän(neurologen Björn)igen för att höra hur det är med mig och han hade oxå pratat med käkkirurgen och nu så ska vi vänta några dagar för att se om vi kan se ngn förbättring!!!!
Jag måste bara ösa lite ros över denna underbara läkare som jag har förmånen att ha fått träffa,han bryr sig verkligen om sina patienter och har verkligen slagit knut på sig själv för att försöka hjälpa mig och gör det fortfarande,hans avskedsord idag var att :

Jag ringer i nästa vecka och detta kommer att ordna sig vännen!!


SNÄLLA NI,HÅLL TUMMEN!!!!!!


Nu så ska jag ta och kolla in vad Bolibompa bjuder på idag och sedan så blir det te och honung,för jag fryser efter zonterapibehandlingen idag,men det är bra för kroppen....


Kramelikram


Inga kommentarer: