söndag 9 november 2008

FARS DAG


Ja,idag söndag så är det ju alla fäders dag och vi började med att fira"våran"pappa med frukost och två paket,teckningar och kramar på säng!!!

Sedan så är det tårta till kaffet i kväll,då vi nu på em ska till farfar och fira.

Min pappa bor ju lite långt borta för att komma på kaffe,så några lotter kankse bringar lite tur:o),men vi hoppas ju på att få honom nära snart.....

Idag så har min kompis Helena och hennes två barn varit här och lekt(barnen alltså:o)och vi har snackat strunt och kollat Tradera,så timmarna bara rusade iväg.

Ikväll så är det Ensam mamma söker,jag tycker det är så roligt att följa dessa tre kvinnor(framförallt Anette) i deras jakt på den"rätte"mannen och jag hoppas verkligen att dom gör det...men Anette har nog redan funnit den i Richard:o)


Jag har iallafall funnit min "rätte!!!!!

Kramelikram

Inga kommentarer: