lördag 15 november 2008

Usch,idag så är det inge kul.....


Jag kanske skulle låta bli att skriva idag,men eftersom detta har blivit MIn dagbok,så har jag ett behov att skriva av mig.

Från igårkväll så har värken i huvud och kropp inte velat ge med sig och just i denna stund så känns det bara så jäkla hopplöst,jag vill bara få vara mig själv igen!!!!!!

Har just nu ingen känsla av att jag känner min kropp,vad är det som utlöser att jag ska ha så ont,denna sjukdomskänsla som ibland baragrabbar tag imig och gör att allt bara blir så fruktansvärt jobbigt.De stunder som känns bra är ju så underbara och det gör att jag känner mig glad,men just nu så känns det bara svårt,skrämmande och ONT!!!!!

Nu ska jag inte skriva någe mer utan gå och lägga mig under täcket och se om jag kan få vila ett tag,men skulle inte tro att barnen låter mig vara ifred....

Livet som småbarnsmamma,då ska man vara FIT FOR FIGHT!!!!!


Kram till er allihopa och njut av helgen!
PS.Bilden"lånade"jag från dig Rose-Marie,jag tycker den är så fin:o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa visst är den fin!!! Tyckte du behövde den!!

Hoppas du känner dig bättre när du fått vila (OM du fick det!)

Kram

// Bellamamma

Anonym sa...

Hej hoppas du mår bättre...
Själv har jag slappat hela dan, tagit en långpromenad och stickat.Kram P

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej gumman!
Kryp ner i täcket en stund du...hoppas att det ger med sig.
Om du har lust å orkar kan du väl slå en signal imorg söndag..Krya på dig. Kramis C