fredag 28 november 2008

MIN TVÄTTMASKIN ÄR SÖNDER!!!!!!


Ja,min tvättmaskin är sönder och jag förstår inte hur jag ska klara mig tills på tisdagkväll då reservdelarna kommer!!!!!!
Det tar en hel jäkla vecka för att få hem reservdelarna,vi hade köpt en så dyr tvättmaskin som ingen köper så dom hade inte reservdelarna hemma!!!!!!

Herregud varifrån beställer dom,ifrån Afrikas djungel?????????????????????????

Så därför så vart det en visit hos familjen Friberg och deras tvättmaskin idag och det var ju jättetrevligt som ALLTID ,så det har ju inte gått ngn nöd på oss direkt!!!

Är snart klar med alla julklappar,vi har bara ett enda inköp kvar och det är till Moa,det är ett Nintendo Ds så jag ska bära av till SIBA och inhandla ett sedan så är det bara allt mysigt kvar i December tex.pyssla lite hemma,baka,göra julgodis,dricka glögg och lyssna på julmusik,gå på julmarkander och förhoppningsvis ha ett huvudvärksfritt slut på detta året!!!!!!!!

Ikväll så är det ju IDOL och håll nu tummen på att Johan åker,men tyvärr så tror jag att det blir Robin som åker eftersom alla fjortisar sitter och ringer upp halva studiebidraget om inte mer på Johan:o(


Ha nu en rolig fredagskväll med lite mys och annat.......

Inga kommentarer: