onsdag 26 november 2008

Titta vad jag fått:o)


Denna fick jag av min goa,gulliga kompis Camilla och den gjorde min dag!!!
TACK!!!
Idag Onsdag så är mitt huvud värre än någonsin och det har kommit en del tårar av värk,ilska och hopplöshet denna morgon men skam den som ger sig....
Väntar på att neurologen ska ringa nu på morgonen,men han kan väl inte hitta på något mirakel skulle jag tro så det är väl mer att utvärdera medicinen och den har jag ju ätit så kort stund så det har ju inte hänt någe.....
Nu ska jag ta och lägga mig på soffan och försöka att tänka bort mtt huvud:o)
Kram

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Fy vad jag blir ledsen över hur du ska behöva ha det. :O(
Hoppas att ni kommer fram till nånting idag, bara vad som helst.
Är hemma nu på fm men ringer inte eftersom du vänrtar samtal. Vi kan ju höras senare. Kramen till dig

Anonym sa...

Jag blir så arg att du ska behöva ha det så där kusin :( här i Strömsund är det också sorg, efter att vår lilla chessie igår fick lämna jordlivet för en bättre plats ovan .. :(