torsdag 6 november 2008

Utvecklingssamtal i skolan


Idag så har jag skaffat vuxenpoäng,jag har nämligen varit på utvecklingssamtal med Moa som nu går i klass 1.
Var med ända fram till lunch och det är så roligt att se dom allihopa och dom är så duktiga och sedan så är det som att trycka på en knapp så är alla bara så fyllda av spring i benen och dom är hungriga och trötta och allt annat som bara händer så där:o)

Moa visar sig vara en duktig tjej som verkligen har växt på sig framförallt i tron på sig själv och tar för sig mkt mer i år,sedan så är det ju oxå en häftig upplevelse att få följa sitt barn i utveckling både i sig som person och inlärningsmässigt,fast jag vet ju att min dotter underbar:o) Neutral,eller?????

Sedan i eftermiddag så kom en kompis till mig Irene och hennes flicka Elin som är 2½ år på besök och barnen lekte litegrann och vi hann snacka lite,så det var så trevligt!

Nu sitter jag här med fingrar som inte riktigt lyder mig,så jag kan bara säga att jag får "sudda" en hel del,men det går ju bra.....

Ikväll ska jag bara mysa i soffan under en filt,för jag är faktiskt ganska trött efter dagen och sedan så ska vi provsmaka lite glögg(jag VET att det inte är advent än,men jag kunde inte låta bli)....

Ha det nu så gott allihopa /Kramelikram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig...:) Dina små söta barn..givet att dom blir stor o så gosiga att följa..jag kollar din blogg varje dag nu, när jag vet att du en sån har..;) vill se besked på vad din kropp har för tok..och ge dig massa KRAMAR o ha de gott så hör vi..:)
Kram Carina

Elisabeth sa...

Du har blivit utmanad - kolla min blogg =)