fredag 14 november 2008

Fredag,min favoritdag!!!!


Jaha,då var det Fredag igen då och jag älskar ju Fredagar med familjen!!!!!

Det är den kvällen som Anders tar det lugnt,vi sitter tillsammans hela familjen och bara mest myser och jag älskar just det:o)

Har faktiskt redan hunnit storstäda(ja,kankse fuskstäda)hela huset,tvättmaskinen går för fullt,ska nu snart hoppa i duschen så jag inte skrämmer slag på ngn stackars människa på Ica eller Thuns,det ska handlas lite och sedan så har ju Ellen och jag en liten tradition av att äta lunch på Thuns på Fredagar(och det kommer lillis i håg).

Killen på Anders jobb verkar ha klarat sitt huvud ok,benet är ordentligt skadat och han spås vara borta från jobbet i minst 6 månader,men snacka om änglavakt,han hade kunnat dö,så hårt var fallet!!!!
Det är det jobbiga med att ha ett sådant jobb att olycksfallsrisken finns och är i vissa jobb väldigt hög och jag glömmer ALDRIG telefonsamtalet jag fick när Anders ramlat och var på sjukhuset,jag har nog sällan varit så rädd som innan jag fick träffa honom,han hade oxå änglavakt!!!!

Nu ska jag ta en liten fruktstund med Ellen och sedan så är det dusch!!!

Bye Bye och trevlig Fredag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!

Trevlig fredagsmys på er, hela familjen...!!!!!

Vi ska också ha vår fredagsmys....och så blir det Idol på tv för oss.

KRAMAR....//Bellamamma

Susannes Smultronställe sa...

Fredag är också vår bästa dag här hemma. Då är vi bara tillsammans. Mysigt!!!
Nu är det iofs Idol som gäller för hela slanten :-)