onsdag 12 november 2008

Onsdag,dagen mitt i veckan....


Ja,då sitter jag då här och ska strax krypa isäng för att orka upp tidigt imorgonbitti.

Är faktiskt nervös inför mötet med neurologen imorgonbitti och hoppas verkligen att han är bra.

Idag så har jag tillbringat dagen med Maria och henns lilla Matilda och hon är så söt och har charmat mig totalt!!!!!
Ler och jollrar och bara är så himla söt,det är underbart att se bebisar ochalla deras ansiktsuttryck!!!
Vi har shoppat på Gränby och några julklappar till har det blivit idag och sedan så inhandlades det julglöggen-08 så den inte tar slut!!!!!

Palle har idag lagt golvet klart på våran garageövervåning så i helgen så hänger Anders köket och ska sätta lister och sedan så ska det städas och flyttas ut grejer och tjejerna ska ÄNTLIGEN få sina egna rum!!!!!

Bonde söker fru tycker jag att det är töntigare än vanligt men Persbrandt och hans gäng är så himla bra,så det räddade TV kvällen.


Kram och God Natt från en nervös Netten

Inga kommentarer: