söndag 16 november 2008

Gråaste söndagen på länge:o(


Hej allihopa!!!

Ja,idag söndag så är det så grått och mörkt så jag har inte släckt fönster lampan överhuvudtaget!!

Man påverkas ju av vädret iallafall gör jag det,om solen skiner får man energi och lust att göra saker och när det är det här vädret och det är mörkt precis hela dagen,då vill jag bara dra täcket över huvudet och vakna imorgon:o)

Ikväll så ska vi till kyrkan på familjegudstjänst,det är så att Moas kör ska ha en höstmusikal i kyrkan ikväll så då måste vi ju vara på plats och se sötnosarna!!!
Dom ska ha färgglada kläder och paraply,hmm undrar vad det ska bli.......

Sudden är lika trött som jag idag och just nu så ligger han i sin bädd i hallen och sover så jag hör det ända in i datarummet,han är så söt när han snarkar:o)

Jag ser ju inte på Stjärnor på Is utan vi tittar på dansbandskampen Anders och jag och igår så vart jag såååååååååååå sur när inte det KLART bästa bandet gick vidare utan det vart SAMMA som de senaste gångerna,trots att ett av banden var skitdåliga igår!!!
Men nästa gång så kommer bandet Jannez från mina hemtrakter(dom har man dansat och haft mkt roligt till),så då hoppas jag på en match!!!!!

Nu är Anders och barnen hos farfar och farmor en sväng,för att jag ska få vila lite så det är väl bäst att jag passar på:o)


Kram och vet ni vad:Att om TVÅ veckor så är det ADVENT!!!!

Inga kommentarer: