tisdag 4 november 2008

Grått och mörkt....


Idag så var det sååååååååååå himla tugnt att kliva upp ur sängen och väckarklockan fick verkligen jobba för att få upp mig,men jag steg väl upp och såg till så mina fröknar tog sig iväg med bussen och till dagmamman och sedan så har jag såsat härhemma.
Ska nu iväg till zonterapeuten idag och"skrika"lite,men det gör nog nytta....
Igår kväll så hände det då lite till ute i garaget"min egen följetong"då två murare( minAnders och Mange)gjorde klart väggen som är runt trappen. Dom skrev dessutom in barnens namn och årtalet i väggen så det blev faktiskt en rolig detalj och barnen kommer att bli så malliga:o)

En som verkligen är glad att matte är hemma,det är SUDDEN!!!!

Han viker inte från min sida överhuvudtaget,byter jag rum så följer han efter och lägger sig vid mina fötter och sover och går jag på toa så lägger han sig utanför dörren och vaktar tills jag kommer ut,det är VI TVÅ mot världen just nu!!FNISS!!!!

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning och sedan käka lite lunch för att åka in till Uppsala.


Krameilkram och på återseende:o)
Ps.sätter in en bild på en stuga som vi är intresserade av att köpa,ligger 5 minuter från skidbacke,400 meter från badstrand...Fin,va!!!
Vi ska iallafall åka dit och titta,det är ju köparens marknad nu .Hi,Hi!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!!

Ska ni åka o KOLLA på stugan NU SNART eller?? Jaa du..... Du vet vad jag tycker...!!!!!!!

KRAM

//Bellamamma