tisdag 25 november 2008

Idag är det en dålig dag.....


Kul att känna det redan och klockan är just nu 07.09:o(
Vaknade med min förbenade huvudvärk och la mig med den oxå för den delen :o(

Har sett till att min gryn nu är färdiga för skola och dagmamma och dom sitter faktiskt och tittar lite på Tv en stund innan vi ska bege oss iväg.
Det har snöat i natt igen så Anders fick ta traktorn och skotta bort,det var nog en 1-1,5 dm till,nu har vi snö......
Vi hoppas att meterologerna har fel i när dom säger att vi ska få upp till 8 plus grader på Torsdag,vi vill ha kvar denna snön..


Nu ska jag ta och börja pälsa på oss vinterkläderna och se om det är uppplogat på busshållsplatsen,annars så fastnar jag väl där(KUL!!!).....
Ha en bra dag,jag ska försöka att sova lite när jag lämnat av barnen och se om det kan bli ngt bättre!!

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vilket väder.Fint.
Gick ner på stan efter jobbet...det var halt.Jag var livrädd, är så rädd att halka och bryta lårbenet.Hoppas du fick lite sömn på fm och är bättre i huvudet.Kram P