söndag 16 november 2008

Undrar om hela byn läser????

Ja,idag så kom min man Anders då hem och var full i skratt,han hade varit hos en kompis som det visar sig läser just denna blogg:o)¨
Kanske skulle ha haft ett annat namn på bloggen,livet hos Familjen Blom kanske.....
Jag skrattade lite åt honom och sa sedan att det kan man väl bjuda på och dessutom så skriver jag inte direkt några familjehemligheter på denna sidan utan det är ju bara ett roligt sätt att skriva av sig,låta familj och vänner(och alla andra)oxå för den delen ta del av vårat liv...
Blooga är ju modernt,FNISS!!!!!!!!

Ikväll så var vi då i Tunakyrka och kollade in Tunastrålarna och Stavbystjärnornas höstmusikal,dom var jätteduktiga och sjöng så fint.
Barn ger en ju sån glädje bara av att titta på dom,det rent spritter i kroppen på dom och det är såååååååå svårt att stå still och dessutom så ska man ju vara tyst mellan sångerna oxå,herrejösses det är SVÅRT!!!!!!
Tog en del kort och filmade oxå med kameran,så jag får välan se om jag ngn gång lyckas lägga ut ngt på bloggen.
Har nu sett Ensam mamma söker och det är ju så romantiskt och gulligt och nästa vecka så är det valet,men med två mammor så är det solklart,så det återstår att se med den tredje.....
Nu ska jag ta och kolla in Tradera lite,kan ju vara ngt spännande!

Kram och God natt gott folk!!!

Ps.jag tror att jag lyckats med att lägga upp ett smakprov från kvällens musikal med sötnosarna:o)
Moa står längst bak med randig tröja och pagefrisyr....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint! Jag förstår att du är stolt!

Anonym sa...

Hihi!! Vad gulliga de var!!!

Kul om hon kanske kunde byta låtar....hhmmm....denna sjöng Erika och sedan Simon när de gick på kören. hhmm.....

Gulliga var de varje fall barnen!!

Stolt ska du vara!!!!!

Kram

//Bellamamma