onsdag 19 november 2008

Kallt och ett litet vitt snötäcke....


Imorse klockan 06.30 och nu oxå förresten så är det minusgrader och pyttelite snö ligger kvar!!!
Sudden tycker att det är helt underbart och gnuggar sig frenetiskt i snöflingorna:o)

Ikväll så ska jobbet ses och tacka av våran gulliga,superproffsiga psykolog Synve som nu tyvärr har börjat på vuxen ätstörningsenheten så jag ska åka in och äta lite god thaimat,ska bli kul!!!

Jag har nu väntat på neurologen som skulle ringa mig på morgonen,men än så har han INTE ringt och Anders som tog ledigt på morgonen för att skjutsa barnen så att jag skulle få tid i lugn och ro att ställa ALLA mina frågor,men läkare är ju inte direkt kända för att hålla tider!!!!

Sorry,det finns säkert undantag:o)

Annars så ska jag försöka ta mig ut på en promenad i det frusna landskapet,Sudden kommer ju att vara REN och inte se ut som ett lerigt monster som han gjort den senaste månaden!!!

Ha en underbar Onsdag allihopa!


Kram

3 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Ja, det är härligt med lite frost och minusgrader för oss hundägare. Behövde inte ens torka av Elling när vi skulle gå in - han såg alldeles snopen ut och satt där med upplyften tass...
Så jag fick torka lite bara för att "jag brukar göra det".

Ha det gott

Anonym sa...

Hej!
Kul att du orka komma med i kväll och käka lite thai.Kram P

Anonym sa...

Hejsan Plättis!
Vad skönt att höra att den där neurologen var bra. Hoppas att den nya medicinen hjälper.
Jag är snart klar med Moas sockor, apropå vintern som har kommit. Om de inte passar den här gången ger jag upp!
Ha en skön fredag.
Kram