fredag 7 november 2008

Himlen kan vänta....


Såg ni programmet med just titeln "Himlen kan vänta" igårkväll???

Det handlar om sex personer som har cancer och man får följa dom i deras kamp mot sjukdomen,tankar,rädslor men framförallt deras GLÄDJE TILL LIVET!!!
Jag grät och skrattade omvartannat och ska definitivt följa dessa människor klockan 21.30 på torsdagskvällar i kanal 2.

Idag så har lillskrutt och jag varit in till Uppsala och hämtat sjukintyg och handlat och sedan så var vi ju på Thuns en sväng och ellen köpte en present till sin kompis Oskar.
Ellen är ju bjuden på kalas imorgon,sitt allra första EGNA kalas och hoon tycker det ska bli sååååååååååååå roligt.

NU ska vi snart gå och hämta Moa och hennes kompis Tuva på bussen och sedan så blir det lek och tjo tills det är dags för middag och fredagsmyset:o)

Putte är här idag och jobbar förfullt med badrummet så jag ska gå upp och inspektera senare i em,det kommer att bli så jäkla snyggt!!!!!!!

Ha det nu så gott alla underbara människor som jag har omkring mig...

Inga kommentarer: