lördag 22 november 2008

IKVÄLL SÅ SKA HÄR RÖSTAS!!!!!!!




Ikväll så är det mitt Jämtländska hjärta som slår och jag kommer att bli sååååååååå nostalgisk,telefonen kommer att gå varm och jag kanske tom bjuder upp Blommen på en sväng om i vardagsrummet....
Varför allt detta nudå???

Jo för ikväll så ska Jannez vara med i dansbandskampen och detta band är från mina hemtrakter och jag vet inte hur många underbart,roliga danser jag varit på då just dom spelat.
Dom VAR och ÄR fortfarande det bästa dansbandet och jag minns att när JANNEZ spelade så visste man redan innnan att det skulle bli en toppenkväll fullt med dansanta människor och det var ALLTID FULLT HUS!!!!'

Gud,så många roliga minnen som bara valsar förbi nu när jag sitter och skriver:o),tror att jag spar dom för mig själv faktiskt......

Så ikväll så har Anders telefonförbud och ringer det ngn mellan 20.00 och 21.30 så SVARAR VI INTE,för jag ska RÖSTA!!!
Ikväll ska Lars Kristers eller vad dom nu heter fara ur denna tävlingen,jag vart nog förbenad förra veckan men händer det inte ngt ikväll,då bojkottar jag alla tävlingar...
Se IDOL igårkväll tex när ANNA åkte ur som sjöng ur hjärtat och var väldigt bra tycker jag medans en hormonstinn tonåring som inte kan ta en ton rätt och bara flinar hela tiden stannar kvar vecka efter vecka,då är det inge kul.....

SÅ RÖSTA nu på Jannez i kväll för jag ska rösta ,vara nostalgisk och vifta med Jämtlandsflaggan:o)

HEJA,HEJA,HEJA,HEJA!!!!!!

Inga kommentarer: