söndag 23 november 2008

Oh,vad vackert det är med all snö.....


Jag blir så glad när jag tittar ut och ser snön hänga i träden,det är vitt överallt och det är så vackert,jag får julstämning!!!!

Vi har skottat,gjort i ordning adventslyktan som är utomhus,Anders och barnen var iväg och hämtade hem våran adventsgran och sedan så ska Anders ut och leta granar till bostadsrättsföreningar,ngt slott någonstans som beställt flera granar så det gäller att inte vara på latsidan:o)

Jag ska ha ljusparty idag och det är ju så mysigt och jag behöver handla upp mitt förråd nu till jul och advent,det hör oxå till saken att jag inte kan använda några andra ljus än Partylights.
Sedan jag började att använda dom så har jag ljus som brinner hur länge som helst,dom brinner ner HELA ljuset,jag slipper fula gropar och tungor och allt annat konstigt som blir på tex IKEA och RUSTA ljus,kostar lite mer men brinner ju desto längre så det jämnar ut sig!!!


Trevlig Söndag på er alla!!!!

Inga kommentarer: